- Grote showroom
- Enorme voorraad
- 47 jaar ervaring
- Gratis parkeren
- Extra garantie, 2 jaar tot 3 jaar
- Voor 15:00 besteld morgen in huis
Verzendinformatie
Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestelling die betaald zijn met Ideal of vooruitbetaling is uw bijdrage in de verzendkosten; € 4,95
Bij bestelling onder rembours is uw bijdrage in de verzendkosten; € 15,-
Voor België en Duitsland € 10,-. Verzendkosten naar de rest van Europa op aanvraag.
Met welke bezorgdienst versturen jullie?
Wij versturen al onze pakketten met de DPD. Na jaren ervaring en verschillende pakket-diensten te hebben uitgetest is de DPD veruit de beste gebleken. Zo kunnen wij garanderen dat uw bestelling schadeloos aankomt en binnen 1 werkdag(met uitzondering in een enkel geval 2 werkdagen). U ontvangt na het versturen ook een track & trace nummer van DPD zodat u uw pakket kunt volgen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, op ons adres van de website hebben wij ook onze grote muziekwinkel. Wanneer u wilt langskomen om bepaalde apparatuur of instrumenten kunnen wij u vooraf informeren welke direct op voorraad zijn en u na reservering kunt komen ophalen. Vraag wel eerst na of de door u gewenste producten op voorraad zijn en wij zorgen ervoor dat uw bestelling klaar staat op de met u afgesproken tijd/dag. Zijn de producten op jullie site ook te bezichtigen? Ja, u bent van harte welkom bij ons in de showroom.
Adresgegevens:
EIG Muziek
Wolfskuilseweg 29
6542 JB NIJMEGEN
Tel 024 377 04 84
email info@eig.nl
Openingstijden;
Dinsdag, woensdag,vrijdag 09:00u t/m 18:00u
Donderdag 10:00u t/m 20:00u
Zaterdag 09:00u t/m 16:00u
Is het risico op beschadiging van mijn bestelling(bijv. Gitaar, piano) niet groot tijdens het transport?
Wij hebben reeds vele jaren ervaring met het inpakken/versturen van instrumenten en apparatuur. Deze worden dusdanig verpakt, dat wij u kunnen garanderen dat het door uw bestelde product onbeschadigd aankomt en er niets onder te lijden heeft. Twijfelt u bij de aflevering toch aan de conditie van de inhoud van het pakket, laat hier dan direct een aantekening van maken door de chauffeur of maakt het pakket open waar de chauffeur bij is. Bij eventuele transportschade kunnen wij op deze manier verhaal halen bij de transporteur.
Als mijn bestelling wordt afgeleverd moet ik dan de hele dag hierop wachten?
Wij versturen onze pakketten met de DPD. Deze rijden hun routes tussen 09:00 en 17:00. Welke tijd de chauffeurs precies langskomen hebben wij geen kijk op. Maar om te voorkomen dat u de hele dag hierop zit te wachten kunt u bij het bestellen aangeven of het pakket bij de buren afgeleverd mag worden en zelfs op welke huisnummers. Is de DPD niet in staat het pakket af te leveren, dan proberen zij het automatisch de volgende werkdag nogmaals. Lukt het dan weer niet, dan nemen zij contact met ons op zodat wij een nieuwe datum met u kunnen plannen voor de aflevering.
Kan een bestelling ook op een ander adres worden bezorg?
Ja u kunt een ander adres opgeven dan uw huisadres te bezorgen zoals bijv. uw werk. U kunt dit gewoon als besteladres invoeren of bij opmerkingen aangeven. Heeft u uw bestelling al geplaatst bel of mail ons zodat wij het adres nog op tijd kunnen wijzigen.
Leveren jullie ook in het weekend?
Wij versturen met de DPD en die levert alleen op maandag t/m vrijdag met het reeds vermelde perfecte resultaat. Op zaterdag leveren hadden wij graag gedaan maar na een groot aantal slechte ervaringen met de postdiensten die aangeven wel op zaterdag te leveren en dat vaak niet deden, zijn wij hiermee gestopt.
Moet ik bijbetalen voor zware zendingen?
Het maakt niet uit of een bestelling 1 kilo weegt of 100 en of een zending uit meerdere pakketten bestaat, de verzendkosten blijven € 4,95. Dit geld alleen voor zendingen binnen Nederland. Besteld u vanuit het buitenland en u vermoed dat de bestelling boven de 30kg komt neem even contact met ons op.
Kan ik een tijdstip voor bezorging afspreken?
Wij kunnen wel de dag van bezorging bepalen maar die het tijdstip. Om ervoor te zorgen dat u niet de hele dag hoeft te wachten kunt u aangeven bij welke buren de pakket dienst ook langs kan gaan als hij voor een dichte deur komt te staan.
Hebben jullie ook andere afhaalpunten in het land?
Wij hebben alleen een vestiging in Nijmegen.
Wij liggen slechts 5min. rijden vanaf de A73 en met eigen gratis parkeerplaats. Van de drukte van de binnenstad heeft u dus geen last.
Wat te doen met retouren?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retour sturen. U krijgt dan het volledige bedrag van het artikel terug gestort op uw rekening. Alleen de verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.
Wat als tijdens de levering niemand aanwezig is?
Wanneer de chauffeur van onze pakket dienst u niet thuis treft en voor een dichte deur komt te staan, bepaald deze zelf of het verantwoordt is om bij de buren af te leveren. Is dit niet het geval wordt een tweede levering voor de volgende werkdag gepland. Lukt dit weer niet neemt de pakketdienst contact met ons op zodat wij met u een oplossing kunnen bedenken. U kunt om de aflevering toch mogelijk te maken als u niet thuis zult zijn. U kunt bij uw bestelling dan aangeven op welk huisnummer de bestelling kan worden afgeleverd, mocht u niet thuis zijn.
Kan ik ook buiten Nederland bestellen?
Ja, wij leveren in heel Europa. De verzendkosten verschillen per land, vraag dit dus eerst na bij ons.
Wat te doen als een product beschadigd aan komt?
Door onze grote ervaring met robuust verpakken en perfecte transporteur komen alle zendingen in perfecte conditie bij onze klanten aan. Mocht ondanks al onze voorzorgen de bestelling bij u beschadigd aan komen; meld dit dan direct bij de chauffeur. En laat hem een aantekening maken op het aflever document/aftekencomputer. Indien deze niet meer aanwezig is stuur dan direct een email naar ons, info@eig.nl.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar wil van de koop afzien, wat moet ik doen?
Als u binnen 14 dagen uw bestelling retour stuurt in 'indien mogelijk' originele verpakking en onbeschadigde conditie, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aan u op uw bankrekening teruggestort.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Stuur ons direct een e-mail(info@eig.nl) of bel ons op (024 377 04 84) en wij lossen uw klacht zo spoedig mogelijk op.