- Grote showroom
- Enorme voorraad
- 47 jaar ervaring
- Gratis parkeren
- Extra garantie, 2 jaar tot 3 jaar
- Voor 15:00 besteld morgen in huis
Bestellen
Wat is het minimale bedrag per bestelling?
Wij hanteren geen minimum bedrag voor een bestelling.
Kan ik nog een product toevoegen nadat ik al besteld heb?
Zolang uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u er nog alles aan wijzigen. Is de bestelling al per Ideal betaald dan zorgen wij ervoor dat u de nodige betaalgegevens ontvangt van het toegevoegde artikel.
Wat gebeurt er als een product die ik besteld heb niet op voorraad is?
Wanneer een door u besteld product onverhoopt niet in voorraad is, sturen wij u een e-mail met de status van uw bestelling. In de regel zullen wij u de verwachte levertijd direct meedelen en indien deze voor u te lang zou duren, een voorstel voor een alternatief zorgen. Heeft u haast met uw bestelling laat dit ons direct weten en wij zoeken samen voor een oplossing.
Wanneer een product in verschillende kleuren leverbaar is hoe bestel ik de juiste kleur?
Doorgaans staan deze artikelen dubbel in de verschillende kleuren op de site. Is deze mogelijkheid er niet, dan kunt u bij opmerkingen aangeven welke kleur u wenst.
Kan ik mijn bestelling annuleren en komen hier extra kosten bij kijken?
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
Hoeveel garantie zit er op de producten die ik bij jullie koop?
Op al onze producten geven wij 2 jaar garantie. Met uitzondering op producten zoals bijv. drumstokken, snaren, vloeistoffen, etc die aan gebruiksslijtage onderhevig zijn, tenzij er een defect ontstaat welke door een fabrieksfout is veroorzaakt.
Kan ik mijn gegevens nog wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Ja, zolang uw bestelling nog niet verzonden is kan dat.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle artikelen zijn incl. 21% BTW
Staan alle producten die jullie kunnen leveren op de website?
Wij kunnen bijna alles leveren wat er op muziekgebied qua instrumenten en apparatuur op de markt is. Dit is echter zoveel dat wij dit niet allemaal op onze site kunnen zetten. Wilt u dus iets bestellen wat niet op onze site staat bel of mail ons even wat de levertijd en prijs is. De prijs bepalen wij aan de hand van de goedkoopste aanbieder in Europa dus u betaalt nooit teveel.
Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging e-mail ontvangen, krijg ik deze nog?
U krijgt sowieso nog een e-mail met de status van uw bestelling. Maar twijfelt u of uw bestelling wel goed is doorgekomen stuur ons een e-mail en wij controleren dit voor u.
Verkopen jullie ook tweedehands instrumenten?
Wij verkopen uitsluitend nieuwe artikelen voor zulk lage prijzen dat u vaak nieuw bij ons minder betaalt dan voor tweedehands.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Stuur ons direct een e-mail(info@eig.nl) en wij lossen uw klacht zo spoedig mogelijk op.